YouTrack a Helpdesk támogatáshoz
Támogassa külső ügyfeleit vagy tartson fenn egy ügyfélszolgálatot belső felhasználók számára Helpdesk projektekkel
Helpdesk megoldások kialakítása gyorsan és egyszerűen a YouTrack segítségével
A YouTrack gyárilag tartalmazza a támogatási csoportok kiszolgálásához szükséges lehetőségeket és eszközöket. Ön ezek használatával saját maga alakíthatja ki a szükséges folyamatokat. A Ker-Soft a YouTrakc-ra alapozva már előre kidolgozott és kialakított Helpdesk template megoldást is biztosít az Ön számára, melynek segítségével a bevezetéseket jelentősen egyszerüsítheti és gyorsíthatja.
Helpdesk megoldás
YouTrack gyárilag beépítve biztosítja az Ön támogató csapataihoz szükséges bejelentés kezelési megoldásokat.
Ker-Soft Helpdesk
Koncentráljon az értékteremtésre, míg a Ker-Soft megoldásai biztosítják a teljeskörűen felépített, kiszolgált és összetett Helpdesk folyamatokat.
Hogyan használja?
Támogatási megoldásunkra alapozva konfiguráljon saját projekteket, munkafolyamatokat csapatai folyamatainak támogatására.
Kezelje gyorsan és hatékonyan a bejelentéseket
A központi áttekintő naptárunkat használva azonnal láthatóak az egyes feladatok és azok elvárt megoldási időpontjai és a jegyek állapota.
Az automatikus kitöltéssel ellátott intelligens keresés segítségével pillanatok alatt megtalálhatja a problémákat.
Parancsok segítségével megváltoztathatja a problémák állapotát, címzettjeit és egyéb értékeket.
Az egyes megoldási folyamatokhoz felvehető egyedi mezőkkel részletgazdadon adhatja meg a folyamatokhoz szükséges adatokat.
Az adatok és folyamatok kezelését számos a helpdesk megoldásokhoz egyedileg kialakított belső workflow folyamat támogatja.




Hogyan érheti el megoldásunkat?
Az egyedi támogatási megoldás a Ker-Soft Kft által az Ön YouTrack lörnyezetére kialakított egyedi megoldás.
Amennyiben megoldásunk érdekli Önt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a mellékelt YoUTrack űrlapon, vagy egyéb formában.