YouTrack a Helpdesk támogatáshoz

Támogassa külső ügyfeleit vagy tartson fenn egy ügyfélszolgálatot belső felhasználók számára Helpdesk projektekkel

Image

Helpdesk megoldások kialakítása gyorsan és egyszerűen a YouTrack segítségével

A YouTrack gyárilag tartalmazza a támogatási csoportok kiszolgálásához szükséges lehetőségeket és eszközöket. Ön ezek használatával saját maga alakíthatja ki a szükséges folyamatokat. A Ker-Soft a YouTrakc-ra alapozva már előre kidolgozott és kialakított Helpdesk template megoldást is biztosít az Ön számára, melynek segítségével a bevezetéseket jelentősen egyszerüsítheti és gyorsíthatja.

Helpdesk megoldás

YouTrack gyárilag beépítve biztosítja az Ön támogató csapataihoz szükséges bejelentés kezelési megoldásokat.

Ker-Soft Helpdesk

Koncentráljon az értékteremtésre, míg a Ker-Soft megoldásai biztosítják a teljeskörűen felépített, kiszolgált és összetett Helpdesk folyamatokat.

Hogyan használja?

Támogatási megoldásunkra alapozva konfiguráljon saját projekteket, munkafolyamatokat csapatai folyamatainak támogatására.

Kezelje gyorsan és hatékonyan a bejelentéseket

A központi áttekintő naptárunkat használva azonnal láthatóak az egyes feladatok és azok elvárt megoldási időpontjai és a jegyek állapota.

Az automatikus kitöltéssel ellátott intelligens keresés segítségével pillanatok alatt megtalálhatja a problémákat.

Parancsok segítségével megváltoztathatja a problémák állapotát, címzettjeit és egyéb értékeket.

Az egyes megoldási folyamatokhoz felvehető egyedi mezőkkel részletgazdadon adhatja meg a folyamatokhoz szükséges adatokat.

Az adatok és folyamatok kezelését számos a helpdesk megoldásokhoz egyedileg kialakított belső workflow folyamat támogatja.

Hogyan érheti el megoldásunkat?

Az egyedi támogatási megoldás a Ker-Soft Kft által az Ön YouTrack lörnyezetére kialakított egyedi megoldás.

Amennyiben megoldásunk érdekli Önt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a mellékelt YoUTrack űrlapon, vagy egyéb formában.